{"version":"1.0","provider_name":"Konings Maters","provider_url":"https:\/\/www.koningsmaters.nl\/en\/","author_name":"Konings Maters","author_url":"https:\/\/www.koningsmaters.nl\/en\/author\/productplus\/","title":"Gebruik woning tijdens verblijf in buitenland - Konings Maters","type":"rich","width":600,"height":338,"html":"<blockquote class=\"wp-embedded-content\" data-secret=\"xi6G1vaGre\"><a href=\"https:\/\/www.koningsmaters.nl\/en\/inkomstenbelasting\/gebruik-woning-tijdens-verblijf-in-buitenland\/\">Gebruik woning tijdens verblijf in buitenland<\/a><\/blockquote><iframe sandbox=\"allow-scripts\" security=\"restricted\" src=\"https:\/\/www.koningsmaters.nl\/en\/inkomstenbelasting\/gebruik-woning-tijdens-verblijf-in-buitenland\/embed\/#?secret=xi6G1vaGre\" width=\"600\" height=\"338\" title=\"&#8220;Gebruik woning tijdens verblijf in buitenland&#8221; &#8212; Konings Maters\" data-secret=\"xi6G1vaGre\" frameborder=\"0\" marginwidth=\"0\" marginheight=\"0\" scrolling=\"no\" class=\"wp-embedded-content\"><\/iframe><script>\n\/*! This file is auto-generated *\/\n!function(d,l){\"use strict\";l.querySelector&&d.addEventListener&&\"undefined\"!=typeof URL&&(d.wp=d.wp||{},d.wp.receiveEmbedMessage||(d.wp.receiveEmbedMessage=function(e){var t=e.data;if((t||t.secret||t.message||t.value)&&!\/[^a-zA-Z0-9]\/.test(t.secret)){for(var s,r,n,a=l.querySelectorAll('iframe[data-secret=\"'+t.secret+'\"]'),o=l.querySelectorAll('blockquote[data-secret=\"'+t.secret+'\"]'),c=new RegExp(\"^https?:$\",\"i\"),i=0;i<o.length;i++)o[i].style.display=\"none\";for(i=0;i<a.length;i++)s=a[i],e.source===s.contentWindow&&(s.removeAttribute(\"style\"),\"height\"===t.message?(1e3<(r=parseInt(t.value,10))?r=1e3:~~r<200&&(r=200),s.height=r):\"link\"===t.message&&(r=new URL(s.getAttribute(\"src\")),n=new URL(t.value),c.test(n.protocol))&&n.host===r.host&&l.activeElement===s&&(d.top.location.href=t.value))}},d.addEventListener(\"message\",d.wp.receiveEmbedMessage,!1),l.addEventListener(\"DOMContentLoaded\",function(){for(var e,t,s=l.querySelectorAll(\"iframe.wp-embedded-content\"),r=0;r<s.length;r++)(t=(e=s[r]).getAttribute(\"data-secret\"))||(t=Math.random().toString(36).substring(2,12),e.src+=\"#?secret=\"+t,e.setAttribute(\"data-secret\",t)),e.contentWindow.postMessage({message:\"ready\",secret:t},\"*\")},!1)))}(window,document);\n\/\/# sourceURL=https:\/\/www.koningsmaters.nl\/wp-includes\/js\/wp-embed.min.js\n<\/script>\n","thumbnail_url":"https:\/\/www.koningsmaters.nl\/wp-content\/uploads\/2018\/04\/2018-04-19-852174.jpg","thumbnail_width":800,"thumbnail_height":533,"description":"De eigen woning van een belastingplichtige valt in box 1 van de inkomstenbelasting. Er moet een aan de waarde van de woning gerelateerd bedrag bij het inkomen worden geteld, terwijl de rente en de kosten van de financiering van de woning aftrekbaar zijn."}