{"version":"1.0","provider_name":"Konings Maters","provider_url":"https:\/\/www.koningsmaters.nl\/en\/","author_name":"Konings Maters","author_url":"https:\/\/www.koningsmaters.nl\/en\/author\/productplus\/","title":"Geen rente bij eigen fout - Konings Maters","type":"rich","width":600,"height":338,"html":"<blockquote class=\"wp-embedded-content\" data-secret=\"KFqBQb6j3r\"><a href=\"https:\/\/www.koningsmaters.nl\/en\/omzetbelasting\/geen-rente-bij-eigen-fout\/\">Geen rente bij eigen fout<\/a><\/blockquote><iframe sandbox=\"allow-scripts\" security=\"restricted\" src=\"https:\/\/www.koningsmaters.nl\/en\/omzetbelasting\/geen-rente-bij-eigen-fout\/embed\/#?secret=KFqBQb6j3r\" width=\"600\" height=\"338\" title=\"&#8220;Geen rente bij eigen fout&#8221; &#8212; Konings Maters\" data-secret=\"KFqBQb6j3r\" frameborder=\"0\" marginwidth=\"0\" marginheight=\"0\" scrolling=\"no\" class=\"wp-embedded-content\"><\/iframe><script>\n\/*! This file is auto-generated *\/\n!function(d,l){\"use strict\";l.querySelector&&d.addEventListener&&\"undefined\"!=typeof URL&&(d.wp=d.wp||{},d.wp.receiveEmbedMessage||(d.wp.receiveEmbedMessage=function(e){var t=e.data;if((t||t.secret||t.message||t.value)&&!\/[^a-zA-Z0-9]\/.test(t.secret)){for(var s,r,n,a=l.querySelectorAll('iframe[data-secret=\"'+t.secret+'\"]'),o=l.querySelectorAll('blockquote[data-secret=\"'+t.secret+'\"]'),c=new RegExp(\"^https?:$\",\"i\"),i=0;i<o.length;i++)o[i].style.display=\"none\";for(i=0;i<a.length;i++)s=a[i],e.source===s.contentWindow&&(s.removeAttribute(\"style\"),\"height\"===t.message?(1e3<(r=parseInt(t.value,10))?r=1e3:~~r<200&&(r=200),s.height=r):\"link\"===t.message&&(r=new URL(s.getAttribute(\"src\")),n=new URL(t.value),c.test(n.protocol))&&n.host===r.host&&l.activeElement===s&&(d.top.location.href=t.value))}},d.addEventListener(\"message\",d.wp.receiveEmbedMessage,!1),l.addEventListener(\"DOMContentLoaded\",function(){for(var e,t,s=l.querySelectorAll(\"iframe.wp-embedded-content\"),r=0;r<s.length;r++)(t=(e=s[r]).getAttribute(\"data-secret\"))||(t=Math.random().toString(36).substring(2,12),e.src+=\"#?secret=\"+t,e.setAttribute(\"data-secret\",t)),e.contentWindow.postMessage({message:\"ready\",secret:t},\"*\")},!1)))}(window,document);\n\/\/# sourceURL=https:\/\/www.koningsmaters.nl\/wp-includes\/js\/wp-embed.min.js\n<\/script>\n","thumbnail_url":"https:\/\/www.koningsmaters.nl\/wp-content\/uploads\/2026\/05\/c2443f94-efda-4769-953e-169350eca731-768x513.jpg","thumbnail_width":600,"thumbnail_height":401,"description":"Een bv draagt jarenlang Nederlandse btw af voor afstandsverkopen aan Belgische particulieren. Achteraf blijkt dat de omzetdrempel voor afstandsverkopen is overschreden, waardoor de btw in Belgi\u00eb verschuldigd is. De Belgische Belastingdienst legt"}