In de eerste jaren groeiden we gestaag, we deden ons werk goed en we leverden de kwaliteit die in de markt gevraagd werd. In 2006 hebben we de keuze gemaakt om drie vennoten aan te stellen. Zo konden we verder groeien. Kennis verzamelen en meerdere diensten aanbieden, dat was een vereiste.
Goed werk leverden we zeker, maar aan bekendheid schortte het nog. We hebben ons merk met name door sponsoring onder de aandacht weten te brengen. Bovendien hebben wij tussen 2001 en 2008 diverse kantoren geopend in de regio. Dit paste destijds binnen onze filosofie: meer kantoren, zodat we bij de ondernemer in de buurt zaten. Fysiek ‘Dicht bij de ondernemer’ om zo onze persoonlijke betrokkenheid bij de ondernemer nog meer tot uiting te brengen en mee te gaan met de wensen van de ondernemers.
Vanaf 2009 (tijdens de recessie) zijn we meer op kosten en efficiëntie gaan letten. Aflopende huurcontracten hebben we vanaf dat moment niet meer verlengd, maar hebben we kantoren samengevoegd. Het aantal kantoren is daarmee teruggelopen, maar het personeelsbestand is door de jaren heen continu gegroeid.
Van functietitel tot persoonlijk betrokken adviseur
De rol van de accountant heeft in de afgelopen jaren een behoorlijke verandering doorgemaakt. Van het richten op de cijfers en het opleveren van de jaarstukken naar een betrokken adviseur, die ondernemers op een breed gebied kan begeleiden en ondersteunen. Daar hoorde het verder uitbreiden van ons dienstenpakket, naar ons idee, ook bij. Hierdoor kan de ondernemer namelijk op meerdere facetten kwalitatief ondersteund worden.
Een breder dienstenpakket
We hebben een breder dienstenpakket dan een gemiddeld accountantskantoor. Voor u als ondernemer heeft dit als voordeel dat we u over een breed spectrum van adviezen kunnen voorzien.